Η ΠΟΛΗ ΤΩΝ ΧΡΩΜΑΤΩΝ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Παιδιά μου καλά σήμερα θα ασχοληθούμε με ένα πολύ αγαπημένο μου θέμα!!!!!
Πώς θα σας φαινόταν αν αλλάζαμε την πόλη μας (όσοι ζούμε σε πόλη ή όσοι έχουμε επισκευτεί μια) κι αντί για γκρίζα, πολύβουη και μουντή τη μετατρέπαμε σε χαρούμενη και πολύχρωμη??????

Ακούστε τους στίχους του παρακάτω τραγουδιού και μετά πάρτε ένα χαρτί, μολύβι και τα αγαπημένα σας χρώματα. Χωρίστε το χαρτί σε δύο μέρη ώστε να ζωγραφίσετε στο ένα την πόλη όπως ήταν και στο άλλο την πόλη όπως θέλετε να τη μετατρέψετε!!!!!!!!!!!!! Κάντε ό,τι πιο τρελό σας έρθει στο μυαλό! καλή ακρόαση και καλή διασκέδαση!!!!





















https://safeYouTube.net/w/CxN4

(τα πνευματικα δικαιώματα του βίντεο και των εικόνων δεν μου ανήκουν. Είναι απ'τo διαδίκτυο και η χρήση τους στο συγκεκριμένο blog είναι καθαρά για εκπαιδευτικούς σκοπούς). 

Η ΠΟΛΗ ΤΩΝ ΧΡΩΜΑΤΩΝ

Στίχοι/ Μουσική :Ζακ Στεφάνου

Όμορφη μου πόλη έχεις γίνει γκρι και φεύγουν όλοι
βόλτα στις ταράτσες βγαίνω το πρωί σε βλέπω όλη.
Γκρι είναι οι δρόμοι, γκρι κι όλοι αυτοί που περπατάνε
μες στα γκρίζα σπίτια τους γκρι θα μιλούν, γκρι θα αγαπάνε.

Μα δε σ’ αφήνω γλυκιά μου πόλη
νοικιάζω αεροπλάνο, σημάδι κάνω στο χάρτη
Παίρνω μαζί μου ουράνια τόξα, αυτή μου η λόξα γεμίζει με δόξα
το πάρτι.

Κόκκινα, πράσινα, κίτρινα, μπλε σπίτια στους δρόμους
και αστυνόμους μπορντό……
Παντού χαμόγελα και χρώμα στα μαλλιά και τους ώμους
και ένας σκύλος καρό.

Πορτοκαλί τα πεζοδρόμια και οι τοίχοι γαλάζιοι
και τα περίπτερα ροζ!
αυτή η πόλη κάθε μέρα μπορεί να αλλάζει
και να γεμίζει με φως.


Όμορφη μου πόλη γίνανε οι δρόμοι σου λιβάδια,
οι πλατείες λίμνες, και όλα τα σκουπίδια
πολύχρωμα ψάρια.
Τα αμάξια δέντρα, κι οι μηχανές λουλούδια,
όμορφη μου πόλη γίνανε οι κόρνες σου
τραγούδια!

Και τότε όλοι ,γλυκιά μου πόλη
και εκείνοι που κάθονται κι αυτοί που όλη μέρα δουλεύουν
Καρδιές, παράθυρα και πόρτες ανοίγουν
πετάγονται έξω, γελούν τραγουδούν και χορεύουν.

Κόκκινα, πράσινα, κίτρινα, μπλε σπίτια στους δρόμους
και αστυνόμους μπορντό
Παντού χαμόγελα και χρώμα στα μαλλιά και τους ώμους
και ένας σκύλος καρό

Πορτοκαλί τα πεζοδρόμια και οι τοίχοι γαλάζιοι
και τα περίπτερα ροζ
αυτή η πόλη κάθε μέρα μπορεί να αλλάζει

ΚΑΙ ΝΑ ΓΕΜΙΖΕΙ ΜΕ ΦΩΣ!!!!!!!!!!!!!!

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

25η Μαρτίου