Την 6η Μαρτίου, Παγκόσμια Ημέρα κατά τις Ενδοσχολικής βίας , την περάσαμε πολύ ειρηνικά και με πολλή αγάπη, αυτοκριτική των πράξεών μας, αυτοέλεγχο και πολλή πολλή συμπαράσταση!!!

με παρέα τα φρούτα κκαταλάβαμε πότε γινόμαστε εμεις οι ίδιοιθύτες - άθελά μας τις περισσότερες φορές - και πότε θύματα.... Σημασία έχει όμως η μετάνοια απ΄τη μία πλευρά και η συγχώρεση απ' την άλλη!! Πραγματικές υπερδυνάμεις !!! Αξίες που οι μικροί μας φίλοι μαθαίνουν να το εκτιμούν διαρκώς!

Eννοείται ότι σε όλες αυτές τις αξίες βοηθά πολύ η Mουσική (παίνεψε το σπίτι σου....😜😜)

 Απολαύστε λοιπόν το υπέροχο αυτό τραγούδι του Γιώργου Σακελλαρίδη απ' τις εκδόσεις POLARIS !! (τα πνευματικά δικαιώματα του βίντεο δεν μου ανήκουν)

https://youtu.be/sANf_UzOe5c?si=3G1MQ9y0UcGRTyP8

Στο τέλος του βίντεο και όλης της διαδικασίας , "λούσαμε" ο ένας τον άλλον με τα πιο όμορφα μηνύματα , τονίζοντας τη μοναδικότητα του κάθε παιδιού! Ήταν συγκλονιστικό και υπέρτατα συγκινητικό ..... ΤΟ ΚΑΛΟ ΝΑ ΛΕΓΕΤΑΙ!!!!!!

και φυσικά δεν έλειψε το υπέροχο τραγούδι απ' το  Toy Story,  σε στίχους Τζίμυ Πανούση και ερμηνεία Πανούση- Αλκίνοου Ιωαννίδη  "ΕΓΩ ΚΙ ΕΣΥ ΜΑΖΙ"  

ΣΑΣ ΤΟ ΑΦΙΕΡΩΝΟΥΜΕ!

https://youtu.be/9hPv_LgyKEE?si=2aTTF-ikDaqz5bnw



Εγώ κι εσύ μαζί.
Όταν η τύχη σου θα `ναι φευγάτη,
και συ μακρυά απ’ το ζεστό σου κρεβάτι,
Τότε θυμήσου τη χρυσή συμβουλή.
Εγώ κι εσύ μαζί,
Εγώ κι εσύ μαζί.

Εγώ κι εσύ μαζί.
Εγώ κι εσύ μαζί.
Τα βάσανά σου είναι και δικά μου,
και για τους δυο μας χτυπάει η καρδιά μου,
Δυο φιλαράκια με μια ψυχή,
Εγώ κι εσύ μαζί,
Εγώ κι εσύ μαζί.

Μπορείς αν θες
να βρεις πιο έξυπνους φίλους,
Να `ναι μεγάλοι και πιο δυνατοί.
Μπορείς!!!
Αλλά να ξέρεις τη δικιά μου αγάπη,
δε θα στη δώσει φιλαράκο κανείς…

Κι όσο περνάνε και φεύγουν τα χρόνια,
και η φιλία μας θα μένει αιώνια,
Είναι γραπτό μας μοίρα κοινή…
Εγώ κι εσύ μαζί!
Εγώ κι εσύ μαζί!
Εγώ κι εσύ μαζί…!



Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

25η Μαρτίου